Известие

Collapse
No announcement yet.

след смяна на маслена помпа не пали!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • след смяна на маслена помпа не пали!!!

    Здравейте колеги не знам кои ме би да си сменям маслената помпа..... и сега пущината не иска да пали по мое логично мислене стигнах до заключението че маслената помпа и делкото се въртят взаимно......или нещо от сорта,та сега дайте акъл как да я центровам че да запали кочината, става въпрос за 33 1.7 16в
    Поздрави
    Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

  • #2
    Като начало,може да размениш кабелите на 180 грауса.Тоест 1 с 4 и 2 с 3.Ако не-сваляне на делкото и презацепване по класическия начин!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Като начало,може да размениш кабелите на 180 грауса.Тоест 1 с 4 и 2 с 3.Ако не-сваляне на делкото и презацепване по класическия начин!

      и как е този класически начин?
      Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

      Comment


      • #4
        колеги по прочетох малко в темите за не-паленето!!!
        и от прочетеното разбрах че делкото се развива и се върти, докато същевременно се върти и стартера и така докато не запали. ако бъркам моля поправете ме!
        Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

        Comment


        • #5
          Значи колега, начина е такъв: превърташ коляновия вал докато не застане на белези долу на шайбата и горе на разпределителните валове на дясната глава(като гледаш двг от шофьорското място) - ще ти е по- удобно, защото няма да ти се наложи да сваляш шайбата за ремъците та да свалиш капака. Превърташ коляновия вал докато шайбите на изпускателния и всмукателния вал застанат на белези , но на тези които изглеждат като "I" и "II" - една чертичка( I ) е на изпускателния , а две( II ) на всмукателния. Изваждаш внимателно делкото, като внимаваш да не нараниш червячното му колелце по някакъв начин и слагайки го пак на мястото му, гледаш палеца да сочи натам на където на капачката ти пише първи цилиндър(или на там на където ти е по- удобно да сложиш кабела на първи цилиндър и си го запомняш). След което го стягаш леко и подреждаш кабелите 1-3-2-4. Върти някой на стартер, а ти в това време ако не запали веднага врътваш леко делкото докато запали , след това изчакваш да закрепи леко оборотите, ако ли не продължаваш докато намериш НАЙ-СТАБИЛНИТЕ обороти, а не най-високите на празен ход. След което разбирасе е добре да ти я центроват със струбоскоп ама това после, първо да бръмне...
          Успех, дано съм бил полезен!
          Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 10:21.
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            Значи колега, начина е такъв: превърташ коляновия вал докато не застане на белези долу на шайбата и горе на разпределителните валове на дясната глава(като гледаш двг от шофьорското място) - ще ти е по- удобно, защото няма да ти се наложи да сваляш шайбата за ремъците та да свалиш капака. Превърташ коляновия вал докато шайбите на изпускателния и всмукателния вал застанат на белези , но на тези които изглеждат като "I" и "II" - една чертичка( I ) е на изпускателния , а две( II ) на всмукателния. Изваждаш внимателно делкото, като внимаваш да не нараниш червячното му колелце по някакъв начин и слагайки го пак на мястото му, гледаш палеца да сочи натам на където на капачката ти пише първи цилиндър(или на там на където ти е по- удобно да сложиш кабела на първи цилиндър и си го запомняш). След което го стягаш леко и подреждаш кабелите 1-3-2-4. Върти някой на стартер, а ти в това време ако не запали веднага врътваш леко делкото докато запали , след това изчакваш да закрепи леко оборотите, ако ли не продължаваш докато намериш НАЙ-СТАБИЛНИТЕ обороти, а не най-високите на празен ход. След което разбирасе е добре да ти я центроват със струбоскоп ама това после, първо да бръмне...
            Успех, дано съм бил полезен!

            ще го пробвам мерси на отзовалите се май не тряяаше да я махам маслената помпа ама кфо да се прави то човек се учи от грешките си
            Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

            Comment


            • #7
              Колеги белега на маховика не е ли горна мъртва точна на първи цилиндър? може да се види точно до дистрибуторната капачка
              Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

              Comment


              • #8
                Да.На маховика има едно Т
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  ей тука от 147-ма страница пише как се гласи.
                  http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_w...l_33_nuova.pdf
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    ДА, но това Т може да е и при зацепване на 180 градуса, затова ако нестава може да пробваш да ги наредиш наобратно. При мен за най-сигорно го права по книга... какво имам в предвид: Докарвам белезите на маховика и валовете (Т), махам помпата и делкото. Вкарвам помпата така,че цепнатината за делкото да сочи към първи цилиндър, респективно и палеца ще сочи натам.След което си затягам помпата,затягам дистрибутора, нарежам си кабелите 1-3-2-4 и колата пали винаги от 2-рия оборот. Ако незапали подреждаш кабелите на 180 градуса ако по някоя случайност колата е зацепена така!
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment

                    Working...
                    X